donderdag, juli 26, 2007

Probleem

Mijn gemeubileerde appartement in Kiev is voorzien van draadloos internet en airconditioning, geen overbodige luxe aangezien het hier de laatste tijd meer dan 35 graden is. En aangezien ik hier nog drie weken alleen zit is internet een fijne lijn met de buitenwereld (lees: Nederland). Wat aan dit appartement ontbreekt zijn een kurkentrekker en blikopener; snel opgelost met een bezoek aan de supermarkt.

Mijn probleem bestaat uit wat er in dit appartement wél te vinden is. Ik ben sinds enige tijd gestopt met roken. Maar zie nu de linkerbovenhoek van onderstaande foto. Eenzaamheid en drie weken zonder blikopener of espressopotje overleef ik wel. Maar die sigaretten, wat doen die in mijn keukenkastje?! Ik moet snel met een klein vuilniszakje vol Marlboro’s richting container op de binnenplaats.

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 2.5 Netherlands License.