donderdag, augustus 17, 2006

Hoog bezoek

De Tina Karol cyclus op dit weblog is nog niet ten einde. Gisteravond stond Tina (7e plaats op het Eurovisie songfestival) samen met haar manager voor mijn deur. Ik was al eerder op de dag gebeld. Ik had geweigerd nog langer als een maffioso anderhalf uur tegen hun ruggen aan te praten in een geblindeerde auto. Dus kwamen ze op bezoek. Want ze wilden iets van me: meer Engelse songteksten. Welingelichte muzikanten in het buitenland hadden Tina gewezen op de “awkwardness” van de teksten op haar recente Engelstalige cd. Er was maar een tekst goed geweest. Dat was Russian Guy.

Tina is al een echte ster. Heel zeker van wat ze wel en niet wil. Ze lustte wel een kopje thee, met suiker. Van onze kat moest ze niets hebben maar hij vond Tina wel leuk. Hij ging telkens onder haar wijde zigeunerrok zitten. Zo leek net alsof de zangeres twee benen en twee kleine witte kattenpootjes had. Katten hebben geen gevoelige snaar voor sterallures. Ook zong Tina acapella een aantal liedjes voor. Dat kon ze erg goed. Ik kreeg haar demo cd om teksten op schrijven. Ongevraagd signeerde ze het eenvoudige witte cd-envelopje met een zwierige handtekening. Menig fan in Rusland, Oekraïne of Moldavië zou hier een moord voor doen.

4 Comments:

At 1:06 a.m., Anonymous Anoniem said...

Het gaat je goed Flor en blijf mij verwennen met mooie Floriaanse belevenissen vanuit Kiev.
Groetjes en liefs vanuit onze regenachtig kikkerlandje.

De heer Lesr
uit Amerfoort - NL

 
At 4:45 p.m., Anonymous Anoniem said...

fantastisch!
"Van onze kat moest ze niets hebben maar onze kat vond Tina wel leuk.", bedoel je hond? En, hoe is het met dat lollige jonge katje?
Groet, Milo

 
At 4:19 p.m., Blogger Tonkinson said...

Onze kat vond haar leuk maar zij vond onze kat niet leuk. Snap je? De kleine is een grote kater aan het worden, ik stuur je een foto. F.

 
At 7:01 p.m., Anonymous Anoniem said...

hmm, slecht gelezen van me......

 

Een reactie posten

<< Home

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 2.5 Netherlands License.